A.1.4 Sportkirándulások

Szilvásvárad

A sportkirándulásunkat Szilvásváradra szerveztük 2014. június 11-én. Elsőtől nyolcadik évfolyamig 135 diákunk vett részt rajta, 12 pedagógus kíséretében.

Fél nyolckor indultunk a várva-várt kirándulásra. Útközben gyönyörködtünk a hegyvidéki tájban, többször meg is álltunk megcsodálni a természet szépségeit.

Fél 11-körül értünk helyszínre. Itt kettévált a közösség, alsó és felső tagozatra.

A kicsik először a Kalandpark izgalmas programjain vettek részt. A lézercsata minden gyermek tetszését elnyerte. Az íjászatban azok a diákok jeleskedtek, akik már korábban is részt vettek ilyen jellegű hagyományőrző foglalkozásokon. A kötélpálya nagy próbatétel elé állította a gyermekeket, igénybe vette izmaikat, ügyességüket. Ki-ki bátorságához mérten választhatott a különböző nehézségi fokú kötélpályák közül. A trambulinon történő ugrálás mindenki adrenalin szintjét kellőképpen megemelte.

Ezen idő alatt a felsősek gyalogtúrán vettek részt a Fátyol vízeséshez és vissza. Útközben megnézték a szabadtéri erdei múzeumot, és jót játszottak az erdei játszótéren is.

Délután felcserélődött a két helyszín, a felsősek izgulhattak a Kalandpark nyújtotta programokon, a kicsik pedig nekivágtak a gyalogtúrának.

Fél hatkor fáradtan gyülekeztünk a buszoknál, és készültünk a hazautazásra. Fél nyolc körül értünk Jászdózsára.

A sportkirándulás sok élménnyel gazdagította iskolaközösségünket, a túrázás és a Kalandpark maximálisan kielégítette sportolási igényeinket. Kellemes környezetben, tiszta levegőn, sok mozgással töltöttük el ezt a napot, melyen mindenki nagyon jól érezte magát.

Poroszló

Téma: Sportkirándulás

Helyszín: Poroszló

A sportkirándulásunkat Poroszlóra szerveztük 2014. október 1-én. Elsőtől nyolcaik évfolyamig 136 diákunk vett részt 12 pedagógus kíséretében.

Fél nyolckor indultunk a várva-várt kirándulásra.

Fél 10 körül értünk Poroszlóra. Itt kettévált a közösség, alsó- és felső tagozatra. A kicsik először az ÖKO-park programjain vettek részt.

A szabadidőpark számos lehetőséggel kecsegtetett, és a gyerekek, amit tudtak ki is próbáltak. A rönkjátszótér és a kötélpálya minden gyerek tetszését elnyerte. A főépületben lévő programok is nagyon érdekesek voltak. Az édesvízi akvárium nagyon felkeltette a gyerekek érdeklődését, a hüllő- és kétéltű kiállítást is nagy odafigyeléssel járták körbe. A gyerekek számára a legkedvesebb program a vidrák látványetetése volt. Ezt követően 50 perces hajókirándulás következett a Tiszán.

Ezen idő alatt a felsősek a közelben lévő Aranyosidombi Lovasparkba látogattak el. A tanyán élő állatok életmódjáról, szokásairól tudhattunk meg sok érdekes és új információt. A gyerekek megsimogathatták, megetethették az állatokat, beülhettek a traktorba és megnézhették a mezőgazdasági gépeket.

Délután felcserélődött a két helyszín, az alsósak az állatfarmon, a felsősek az ÖKO-centrumban töltötték az időt.

Fél négykor kimerülten, de új élményekkel gazdagodva indultunk el haza. Öt órakor értünk Jászdózsára.

A sportkirándulás sok élménnyel gazdagította iskolaközösségünket, az ÖKO-centrum és az állatfarm is kielégítette sportolási igényeinket.

Kellemes környezetben, tiszta levegőn, sok mozgással töltöttük ezt a napot, melyen mindenki nagyon jól érezte magát.